BU SİTE NEDEN VAR???

Ülkemizin ekonomik sorunları ve işsizlik sorununa çözüm üretmek amacıyla oluşturduğum projemi sizlerle paylaşmak ve fikrinizi almak için...
TRimece Projesini öğrenmek için lütfen tıklayın...

10 Nisan 2008 Perşembe

ANKET DEGERLENDİRMESİ...

Öncelikle tüm anket katılımcılarına teşekkür ederim, katılımlarından dolayı.

Şuandaki anket sonuçları gayet memnun edicidir:


"TRimece Projesi Başarılı Olurmu?"

isimli anketimize gelen oylar şu şekildedir:

11 kişi EVET. Kesinlikle olur.
9 kişi HAYIR.Olamaz
18 kişi Neden Olmasın!(biraz daha geliştirilmeli)"

demiş. Herkese katılımından dolayı tekrar teşekkür ederim. Bu anket sonuçları benim için çok önemli. Fakat "hayır" diyen arkadaşlarımızın olabileceği ihtimali için başlangıçtaki yazılarımda da belirttiğim üzere bu ankete sadece "hayır" demekle kalmayıp neden olamayacağını belirtmelerini rica etmiştim, bunu yapıcı eleştiri olarak göreceğim için. Fakat bu arkadaşlarımızın düşüncelerini belirtmemeleri beni üzmüştür.

Üzülerek birşeyi daha paylaşmak istiyorum:
"hayır" diyen kişilerin pc ip sine baktığımda aynı ip den "hayır" cevabının gelmiş olmasıdır. Yani bazı arkadaşlarımız birkaç defa "hayır" cevabı vermiştir. Bunun amacını anlayamamış olsamda mutlaka haklı oldukları noktalar vardır diye düşünmek istiyorum!!!

Lütfen ankete "hayır" cevabı veren arkadaşlarımız yazılarımın altına nedenlerini de belirtsinler. Projeye bukadarcık bir desteği çok görmesinler.

Herkese tekrar teşekkür eder, saygılarımı sunarım...

2 yorum:

Yusuf Gürer dedi ki...

Sayın Mesut Demir, İMECE DÜŞÜNCESİ adlı fikir platformumuza erişerek, yürekten paylaştığınız samimi duygulara teşekkür ederim, şahsım ve İMECE adına...

Bu yazının yorum kısmı ile size ulaşmayı özellikle tercih ettim... Çünkü, anketteki soru şu: TRimece başarılı olabilir mi? Olur! Olmalıdır! Olacaktır... Türkiye içine düştüğü mafyatik ekonomi kumpasında hergün biraz daha borçlandırılmaktadır. Doğrudur. bugün borç neredeyse 500 milyar dolar seviyelerine gelmiştir. Başarı, Gâzi Mustafa Kemal'in dediği gibi halkın azm-ü kararı ile gerçekleşecektir. Bu azim ve kararlılık sizde, bizde, çevremizde, tüm halkımızda vardır, olacaktır...

siteyi inceledim, özgün fikirlerle müthiş bir kampanya olabilecek bir çalışma içerisine girmişsiniz. tebrik ederim. Bizlerin çalışmaları ise yazmak serüvenini bir amaç birliği çemberine alarak başlamıştır. o amaç birliği, Türkiye'nin menfaat ve çıkarlarıdır, bu bahsettiklerimizi korumaktır. tehlikeleri ise yazmak, yazmak, yazmak...

ilginiz bizleri yaklaştıracaktır, yazma ve düşünme serüvenimizde İMECE için, biz; bilginin entelektüel manada bir işbirliğinden geçtiğine inanıyoruz demiştik... gerçekten de öyle... bundan sonra daha sık görüşeceğimizden şüphe etmiyorum.

Sizi sitemizde bir yazınızla görmek de hoş olacaktır.
İlginize teşekkür ederim...

mesut demir dedi ki...

Sayın Yusuf Gürer, öncelikle yorumunuzun beni yazmaya karşı daha bir şevklendirdiğini bilmenizi isterim(bunun sizi mutlu edeceğini düşünüyorum).
"...
ilginiz bizleri yaklaştıracaktır, yazma ve düşünme serüvenimizde İMECE için, biz; bilginin entelektüel manada bir işbirliğinden geçtiğine inanıyoruz demiştik... gerçekten de öyle... bundan sonra daha sık görüşeceğimizden şüphe etmiyorum.
..."
Aynı duyguları paylaşıyoruz.

Sitenize bir yazımla katılmak bana onur verecektir.
Beni mutlu eden bu yorumunuz için teşekkür ediyor, saygılarımı sunuyorum...