BU SİTE NEDEN VAR???

Ülkemizin ekonomik sorunları ve işsizlik sorununa çözüm üretmek amacıyla oluşturduğum projemi sizlerle paylaşmak ve fikrinizi almak için...
TRimece Projesini öğrenmek için lütfen tıklayın...

12 Kasım 2007 Pazartesi

BASLANGIC

herkese merhabalar;
öncelikle size bu blogun oluşturulma nedeninden bahsedeyim:
bu blog da güzel ülkemin bazı sorunlarına ve bunların çözümüne dair şahsi görüşlerimi ifade edip paylaşmaktır amacı güdüyorum.

buna neden gerek duyduğum konusuna değinmeden edemeyeceğim: güzel ülkemin içinde bulunduğu şartlar duyarlı her vatandaş gibi benimde canımı fazlasıyla sıkmaktadır. adı ekonomik şartlar yada başka birşey olsa da ben bu sorunların aslında hiç zor olmadığını ve istersek hep beraber üstesinden geleceğimiz kanısını taşımaktayım.

amacım bir site kurup bunları dile getirmekti, buradan yeteri kadar kişiye ulaşamayacağımın farkındayım ama bunu ben ilk adım olarak görmekteyim. tabi ki ilerleyen dönemlerde siteyi de kuracağım ve kurmayı düşündüğüm internet sitesinin alan adını aldım ama öğrenci olduğum için(maddi boyut) ve site tasarımından anlamadığım için bu yola başvurmayı düşündüm.

bu blog üzerinden siyaset yapmayı düşünmüyorum hatta olabildiğince siyasetten uzak durup sadece sorunlar için nasıl çözüm üretebiliriz kısmında fikir alışverişi yapmak ve Türk Milleti olarak çözümler için örgütlenmeyi sağlamaktır. yani bir nevi bilinçlenme ve bilinçlendirme çabası olarak görüyorum bunu..

her yolun başlangıcında yolda ilerlerken nelerle karşılaşılabilir hangi engeller çıkar karşıma diye düşünmek gerektiğini savunan birisi olarak bu yolda da 3 aşağı 5 yukarı tahmin edebiliyorum nasıl eleştiriler alabileceğimi ama öncelikle isteğim eleştiri sahiplerinin, gerçekten ne yapmak istediğimi anlaması ve yapıcı eleştirilerde bulunması. artık güzel ülkemde yıkılacak çok fazla birşey kalmadığı için milletçe yapıcı olmamızın zamanının geldiğini düşünüyorum...

kendimi "dünyayı kurtaran adam ın oğlu" yada "he-man" olarak görmüyorum ve bunun böyle değerlendirilmemesini de talep ediyorum amacım sadece hepimizin ortak sorunlarına düşünen beyin cephesiyle çözüm üretmek...

çok fazla uzatıp kimseyi sıkmak istemiyorum. bu blogun bir düşünce platformu olması ve eyleme geçmede etkili olması temennisi ile yazıma son veriyorum...

saygılarımla
mesut demir

4 yorum:

Adsız dedi ki...

idaelleri olan ülkesi için bir şeyler yapmaya çalışan ve bunun için çaba harcayan bir insansınız.Takdir ediyorum.bence bir yol bulup bunu medya önüne çıkarmanız ve sitenizin tanıtılması gerekiyor.yoksa amacına yeteri kadar ulaşamaz.o da medya dan doğru bir insanı bulup yardım almanızla olur diye düşünüyorum.Umarım hedefinize en kısa zamanda varırsınız.Başarılar diliyorum

mesut demir dedi ki...

teşekkur ederim...
medya konusunda haklısınız. Ulaşmaya çalıştığım birkaç gazete yazarı var şuanda bu projeyi beğeneceklerini ve köşelerinde bahsedeceklerini düşündüğüm kişiler ama onlara sadece mail adresleri üzerinden ulaşabilirim ki bu da çok kolay değil takdir edersiniz ki malum kişilerin e-mail adreslerine günde binlerce mail gidiyor. Ama ulaşmak için çaba göstermeye devam edeceğim.

"Umarım hedefinize en kısa zamanda varırsınız." umarım hedefime sizlerinde katkısıyla hep beraber ulaşırız:)
saygılar

night dedi ki...

bu sitenin ilgilileri ilk önce su sitedeki yazıların puntolorunu büyütün ki okuyabilelim ondan sonra projenizi anlatın bizde okuyalım

mesut demir dedi ki...

İkazınız için teşekkür ederim...
Yazılarımı yazdığım bilgisayarda yazı boyutunun normal görünmesi beni yanılttığı için bahsettiğiniz sorun yaşanılmış, gerekli düzenlemelerden sonra sorun ortadan kalkmıştır.
Bilginize sunarım

saygılarımla...